10/16/2017

Sony xperija E4G problem sa baterijom

Sony xperija e4g neće da puni bateriju


sony xperija e4g baterija problem


 Ukoliko kao većina imate problem sa ovim telefonom mogu odmah da vam kažem da to nije konkretno do vašeg telefona već je to neka vrsta fabričke greške.
 I sam sam vrlasnik Sony xperija e4g telefona i donedavno nisam imao problema sa njim ali u poslednje vreme je počeo da pravi probleme.

 Nakon višednevnog istraživanja po netu i na našim i na stranim sajtovima zaključio sam da svi koji imaju problem ove vrste govore isto i da tu prosto nema leka.
 Mnogima je Sony xperija e4g bio i u garanciji i oni koji su imali tu sreću su rešili problem bezbolno a oni koji nemaju garanciju su menjali baterije i nekima je to pomoglo a nekima nije.
 Ono što sam ja uradio pre nego sam odlučio da kupim bateriju je da se pozabavim tim problemom pošto sam majstoričav i imam instrumente, punjače i ostalu opremu za pregled.
 Prvo što sam uradio je naravno da rasklopim telefon i da dodjem do baterije koja se ne vadi kao kod drugih telefona već treba kompletno rašrafiti telefon.
 Naravno usledilo je testiranje napajanja i prilikom povezivanja na punjač do baterije je dolazio napon od 4 volta preko telefona što je sasvim dovoljno za početak punjenja baterije.
 Baterija naravno i dalje nije htela da se puni a prilikom merenja napona na njoj očitao sam 3.6 volti što je ispod minimuma za telefon.
 Pošto nisam imao šta da izgubim rasklopio sam i bateriju koja pored ćelije ima i svoju elektroniku unutra.
 Počeo sam direktno da punim bateriju tako što sam zaobišao elektroniku i direkno je povezao na punjač sa naponom od 4.5 volti.
 Nakon 2-3 sata punjenja sam izmerio napon baterije koji je dostigao 4 volti što je bio dobar znak i govorio mi je da je sama ćelija baterije u redu.
 Nastavio sam sa punjenjem dok napon nije dostigao 4.3 volta što bi po specifikacijama baterije trebalo da znači da je puna.
 Posle vraćanja baterije u telefon i startovanja telefon je pokazao 100% napunjenosti baterije.
 Sasvim normalno sam koristio telefon 3-4 sata i normalno baterija se trošila ali i posle ponovnog pokušaja da je dopunim telefon jednostavno nije hteo da puni.
 Tako napunjena baterija je izdržala gotovo dan ipo normalnog korišćenja što je opet bio dobar znak za bateriju.
 Naravno da ne pišem da sam opet morao bateriju da punim ručno preko punjača i da otvaram telefon, ono što je počelo da me zanima je kako da rešim taj problem punjenja.
 Zaključio sam daljim testiranjem da je najverovatnije problem do elektronike u bateriji i ono što sam mogao tu da uradim je da nekako direktno prespojim pozitivan ulaz iz  USB-a direktno do baterije.
 Ono što me je mučilo je to da li time neću da oštetim telefon?
 Pošto to i nije nešto skup tel i nije mi se nešto isplatilo da kupujem bateriju za njega kada već imam bolji tel kod sebe ipak sam rešio da probam i da testiram da li će to da funkcioniše.
 Naravno posle te prepravke uspeo sam normalno da dopunim telefon i nije mu smetalo to što sam direktno povezao + baterije sa ulazom na USB.
 Jedina mana ovoga je to što ne smem da ostavim telefon da se puni dugo jer sada nema zaštitu od prepunjivanja. Ono što je meni bitno da je nefunkcionalan telefon postao koliko toliko funkcionalan i da mogu normalno da dopunim bateriju.
 Moja Sony xperija E4G sada radi a inače sam telefon je veoma dobar i šteta je što im se promakla ovakva greška sa baterijom.
 Napominjem samo da ukoliko prilikom rasklapanja primetite bilo kakvu fizičku anomaliju na bateriji, tipa da je naduta ili nešto slično ne pokušavate ništa, jer je to očigledan ddokaz da vam je baterija crkla.
 Nadam se da sam vam koliko toliko pomogao oko ovog problema.

Sony xperija E4G problem sa baterijom М 5 of 5
Sony xperija e4g neće da puni bateriju  Ukoliko kao većina imate problem sa ovim telefonom mogu odmah da vam kažem da to nije konkre...

Нема коментара :