10/21/2017

Kako namontirati Klizače za fioke

Kako da namontiram klizače za fioku - uputstvo i saveti


klizač fiokaklizači za fioku cena

 U ovoj temi ću vam objasniti kako da lako namontirate klizače za fioku. Klizače za fioke imate u više dimenzija a imate i teleskopske ili klasične klizače. Ovde ću vam pokazati kako da namontirate klasične klizače na fioci.
 Konkretno moji stari klizači sus e vremenom pohabali pa sam morao da ih zamenim i ujedno sam vam to dokumentovao čisto da vidite koliko je to lako.


 Koliko me košta montaža klizača za fioku?


 U paketu po ceni od 2 eura za komplet klizača vi dobijete 4 elementa za obe strane fioke po dva elementa klizača i neophodne štafove za drvo ukupno 6 dužih od 20mm i 8 kraćih od 10mm odgovarajuće širine. Prodavci ionako znaju šta da vam daju od šrafova za klizače tako da tu nema greske. Evo slike šta sam ja kupio:



 Skinite vašu fioku i ukoliko imate one drvene vođice sve to poskidajte i očistite povrsinu da bude bez ičega ocim same fioke kao na slici:

klizač fioka montaža

 Nemoj da vas buni ovaj klizač on je tu samo stavljen da bih utvrdio da li mu dužina odgovara, inače kad smo kod dužine kupujuete dužinu po meri fioke. Ova fioka gde sam ja menjao je 50cm pa je tolika i dužina klizača za fioku.
 Sada kada ste očistili fioku postavite klizač za fioku na donjoj ivici i ušrafite sa 3 šrafa na donjoj strani fioke kao na slici:

klizač montaža odozdo

 Kada to uradite klizač treba da izgleda ovako:

klizač fioka dole

Sada idemo na motažu drugog dela klizača koji ide na bočnoj strani stranice gde ulazi fioka. Morate da odmerite samo potrebnu visinu a sam klizač ide samo dva milimetra od početka stranice kao na slici:

klizač  fioka bočno

Evo i još jedne slike a taj elemenat klizača šrafite sa 4 šrafa kao što sam i ja s tim da je onaj koji se baš ne vidi lepo skroz na kraju klizača:

bočno montaža klizača



 Kada sve to zašrafite i na drugoj strani sledi ubacivanje fioke s tim da morate malo da nakrivite fioku na dole kako bi točkić upao u žleb. Posle toga je uspravite normalno i zatvorite do kraja pa onda testirajte. Uglavnom ništa teško:

klizač montaža fioka finištest klizač montaža fioka


Sve u svemu za 2 eura i 20 minuta imate mnogo bolje rešenje za vaše fioke. Čisto da olakšam ako niste imali klizače na fioci možete malo bušalicom sa burgijom od 2 mm da razbušite rupe kako bi lakše zašrafili šrafove.
 To bi bilo to pa komentarišite o vašim radovima.
Kako namontirati Klizače za fioke М 5 of 5
Kako da namontiram klizače za fioku - uputstvo i saveti  U ovoj temi ću vam objasniti kako da lako namontirate klizače za fioku. Kliz...

Нема коментара :