2/23/2020

Zamena drajvera ili transformatora na led panelu

Problem sa zamenom drajvera na LED sijalici ili panelu


Pre par dana sam imao slucaj sa jednim LED panelom gde prilikom startovanja LED sijalica pocne da treperi vrlo brzo pa sve sporije dok na kraju prestane sa treperenjem i radi normalno.

Treperenje je vrlo iritantno a i stetno za sam panel i znao sam da je u pitanju drajver.

Skinuo sam drajver i otisao da po njemu kupim drugi jer se neka eventualna popravka ne isplati.
Novi su par eura ali sam imao problem sto nisam mogao da nadjem isti takav drajver.


Drajver koji sam menjao je imao karaktericticnu spojku koja se nije uklapala sa ovom u prodavnici.

LED trafo konktakt

Takav isti nisam nigde nasao pa sam morao da se nekako snadjem a evo objasnicu sta mozete da uradite u takvoj situaciji.

drugi kontakt

Na staroj spojki na ove dve slike gore vidite da postoji taj plasticni zub koji kad se nagura treba da se zakrene za 90 stepini da se ne bi slucajno izvadila.

Od alata vam treba lemilica i kalaj.
Ono sto treba uraditi je da razlemite novu spojku sa kupljenog i da zalemite spojku sa starog drajvera.


novi drajver

Na novom drajveru tog zuba nema pa sam morao da zamenim a na slikama dole vidite da imate crnu i crvenu zicu i samo to sve prelemite na drugi trafo.

otvoreni drajver

Ono sto je bitno je da samo uzmete drajver sa istom izlaznom snagom a ostalo ne brinite radice sve kad prelemite. zna ovoj dole slici je stari trafo a na slici iznad je novi. Odmah se vidi razlika i koliko se sad vise stedi na materijalu nego pre par godina kada sam medju prvima kupio LED panel.

drajver otvoren

Procitajte i sledeci zanimljiv clanak o alternativi za klemarnik na kablu kojim povezujete sijalice.
Vrlo jednostavno i jeftino resenje u clanku Alternativa za stare kleme na sijalicnim mestima

Zamena drajvera ili transformatora na led panelu М 5 of 5
Problem sa zamenom drajvera na LED sijalici ili panelu Pre par dana sam imao slucaj sa jednim LED panelom gde prilikom startovanja LED s...

Нема коментара :