2/23/2020

Konvertovanje slike i PDF fajla u tekst

Kako da konvertujete PDF fajl ili sliku u tekstualni fajl?


PDF u tekst

Cesto vam se desilo da imate neki PDF fajl ili sliku sa tekstom koji vam treba ali u tekstualnom formatu radi dalje obrade.
Umesto mukotrpnog prekucavanja bilo bi lakse kada bi postojao neki alat za to.
Alati naravno postoje odavno i nekad su bili skupi a danas imamo dosta besplatnih alata.
E sad ima raznih OCR alata
od kojih neki zavrse posao polovicno a ima i boljih kojima treba samo mala korekcija.

Meni se desio slucaj da sam trebao da iskoristim desetak stranica kucanog teksta a bio je na cirilici.
Nisam se ni sam nadao da postoji neki OCR alat za to ali nasao sam ga i to besplatno.

Dacu vam najlakse resenje za ovu namenu a to su dva onlajn alata kojima cete vrlo lako da odradite posao.
Posto su alati onlajn evo linkova ka njima https://www.newocr.com/  i  https://www.onlineocr.net/

Za prvi vam treba klasicna registracija na sajt kako bi mogli da konvertujete puno slika u tekst.
Ujedno je na prvom linku alat koji je automatski prepoznao jezik i sasvim dobro prepoznao i konvertovao cirilicu.
Drugi je to malo losije odradio i nije prepoznao nas jezik.

Ono najbitnije meni je da sam stranicu kucanog teksta slikao telefonom pa taj fajl uploadovao na sajt i bez problema tu sliku konvertovao u tekst.

Mnogo je lakse neko prekucavanje istog.
Konvertovanje slike i PDF fajla u tekst М 5 of 5
Kako da konvertujete PDF fajl ili sliku u tekstualni fajl? Cesto vam se desilo da imate neki PDF fajl ili sliku sa tekstom koji vam t...

Нема коментара :