2/23/2020

Alternativa za stare kleme na sijalicnim mestima

Vreme je za zamenu starih klema modernijim i laksim spojkama


Ja licno sam se sa ovim spojkama sreo odavno ali nisam hteo o njima da pisem jer ih nije bilo u prodaji po nasi elektro radnjama.
Bas pre par meseci sam ih video u prodaji i setio se mojih pozitivnih iskustva pa evo da i vi vidite i da znate cemu to sluzi i sta vam olaksava.

Evo prvo da vidite o cemu se radi:

spojka brza


Kao sto vidite na slici spojka ima tri ulaza mada ih ima i mnogo izvedbi od onih sa dve pa do sest a mozda i vise ulaza zavisi od potrebe.

spojka sa tri kontakta brza

Za ovu namenu na treba spojka sa dva ulaza ali posto je u radnji nisu imali na stanju ja sam uzeo sa tri a inace je sve sto se tice postupka isto.

spojka otvorena

Posto sama spojka je u stvari kratkospojnik kojim spajate dve zice a mi inace imamo za sijalicno grlo dve zice fazu i nulu nama trebaju i dve ovakve brze spojke

brza spojka montaza

Da bi spojili kraj kabla sa spojkom morate ulaz otvoriti preko ove narandaste poluge tako sto je podignete na gore. posle toga ubacite zaguljeni deo zice unutra i spustite polugu zime se osigurava cvrst spoj.

LED brza spojka

To sve ponovite sa drugim ulazom i sa zicama koje vam dolaze iz plafona.

brza spojka plafon

U odnosu na klasicne kleme postupak je i brzi i precizniji i laksi a pored svega i kad hocete da skinete opet samo podignete polugu i oslobodite kabl. Moze se koristiti vise puta i neje jednokratna upotreba.
U odnosu na srafljenje klemarnika ke mnogo bolje resenje a cena je smesna oko pola eura za par.

klemarnik zamena sa brzom spojkom

Alternativa za stare kleme na sijalicnim mestima М 5 of 5
Vreme je za zamenu starih klema modernijim i laksim spojkama Ja licno sam se sa ovim spojkama sreo odavno ali nisam hteo o njima da pise...

Нема коментара :