11/14/2017

Kako da pronađem moj RSS url ili link ka RSS fidu bloga?

RSS url i link ka fidu vašeg bloga ili stranice?


Vrlo jednostavno ću vam objasniti kako da pronađete link vašeg RSS fida a sam postupak je veoma lak samo pratite uputstva.

Kako da pronađem URL RSS fida bloga?


Prvi korak ka pronalasku RSS fida vašeg bloga je da otvorite vaš blog u browseru.

kako da pronađem rss url



Kada to uraditeu chromu, mozzili ili edge-u samo zadržite CTRL i pritisnite U taster i otvoriće vam se HTML kod kojim je ispisan vaš blog ili sajt.
To u mom slučaju izgleda ovako:

ulr atom i rss fida u kodu

Kao što vidite tu je ispisan kod vaše stranice i sada vi trebate da pronađete link RSS fida. Url RSS fida bloga ćete najlakše pronaći još jednom alatkom "found" koju aktivirate tako što zadržite CTRL taster i pritisnete F taster. Tada će vam se otvoriti u gornjem desnom uglu prozorčić sa poljem kao na slici:

kako da pretražim kod za rss fid

Tu u tom polju otkusajte RSS i automatski će vam komp naći linije koda koje sadrže url ka fidu. Inače je on na samom početku koda negde u Header-u.
Kao što vidite kada sam ja ukucao traženi termin našlo mi je 6 pogodaka a na ekranu sam odmah pronažao url fida kao na slici ispod.

atom i rss url u kodu bloga

Ovo što sam selektovao je url ka RSS fidu mog bloga i to je link koji koristite ako kreirate vaš fid.
Ako pogledate pažljivije u liniji koda iznad selektovanog polja i ispod njega videćeta da je tu ispisan i url ka atom fidu.
U zavisnosti od vaših potreba koristite šta vam je zgodnije.

Ono što možete korisno da uradite sa vašim linkom je da recimo date nekom blogeru vaš link da ga ubaci u sidebar svog bloga. Time će se kod njega pojaviti isečci vaših postova u sidebaru.
Klikom na njih korisnici će doći do vašeg bloga ako im je interesantna tema o kojoj pišete.

Ovo je inače članak o tome kako da nađete link tako da se nisam trudio da vam objašnjavam šta je to Atom i drugi fid sajta i bloga. Predpostavljam da to već znate tako da ako ste imali koristi od članka podelite ga sa drugima i kao što sam ja vama pomogao pomognite i vi deljenjem, hvala.
Kako da pronađem moj RSS url ili link ka RSS fidu bloga? М 5 of 5
RSS url i link ka fidu vašeg bloga ili stranice? Vrlo jednostavno ću vam objasniti kako da pronađete link vašeg RSS fida a sam postupak ...

1 коментар :

Unknown је рекао...

Svaka cast,majstor!