3/02/2023

Kako da aktivirate wifi modul na tesla inverter AC uredjaju?

 Povezivanje Tesla WIFI modula sa aplikacijom Tesla Smart things


TT34EX82BM-1232IAW setting WIFI
TT34EX82BM-1232IAW


 Ovaj post pišem pre svega jer sam izgubio dosta vremena da bih osposobio svoju klimu da mogu da je kontrolišem preko smartphona.

 Preći ću odmah na stvar a kada vam objasnim šta treba da uradite onda ću se pozabaviti kritikama.

 Konkretno ja sam kupio model TT34EX82BM-1232IAW u crnoj boji i zadovoljan sam izgledom klime kao i samim dizajnom i konkretno mi završava posao za koji mi je trebala.

Medjutim iako mi sam prodavac nije naznačio da klima ima wifi built in to jest fabrički ugrađen ja sam na drugim oglasima kod drugih prodavaca video da oni naznačuju da moj model ima wifi uredjaj u sebi.

Na sajtu proizvodjača isto stoji da je modul ugradjen.

Prilikom skeniranja wifi mreže u blizini klime nisam primetio nikakav novi signal nekog novog uredjaja pa sam već postao sumnjičav u to da li uopšte imam taj modul u svojoj klimi.

Svaka moja potraga za bilo čime na netu o tome kako se povezuje je bila bezuspešna jer niko to nije objasnio kako treba a pogotovu gde je modul i kako se isti aktivira ako ga ima.

 Tako da evo ja ću vam objasniti da se ne patite i ne gubite vreme.

Još da dodam da vam na android telefonu treba zvanična aplikacija za Tesla AC i zove se Tesla smart Things.

Idemo na klimu i par slika o tome gde je i kako izgleda modul kako bi lako proverili da li ga uopšte imate na svojoj klimi.

Sam modul kod moje Tesla AC se nalazi ispod poklopca klime i smešten je u plastičnom kućištu koje je za poklopac ušrafljeno šrafom a evo i slika:


tesla AC wifi modul

wifi modul tesla AC reset

 Iz razgovora sa kolegom koji montira klime sam saznao da većina tih modula se nalazi u plastičnim kućištima i obično ima USB priklučak. Tako da kada sam otvorio ovo kućište zatekao sam ovu štampanu pločicu po čemu sam znao da je to WIFI modul jedino nije sa USB priklučkom što je i bolje jer da jeste ko zna da li bi ga zatekao u klimi. Evo i slika modula.

wifi modul tesla AC inside

wifi modul tesla AC board

how it looks wifi modul tesla AC

printing board of wifi modul tesla AC

 Što je bilo najgore  dijagram za povezivanje koji verovatno serijski lepe na mnogim modelima ima pod OPCIONO wifi modul ali srećom ja sam svoj našao u klimi.


wifi modul tesla AC wiring diagram


Sad ide najzanimljiviji deo a to je kako povezati to. Uglavnom lako je i objasniću a vi ako ste po slikama našli taj modul kod vaše klime onda odahnite jer vam nije opciona stavka.

Ali kada smo razjasnili gde je i kako izgleda WIFI modul kod Tesla klime sada mogu da malo iskalim svoj bes kroz kritiku i proizvodjača i distributera ovih klima.

 Verujem da i kod drugih nije bolja situacija.

 Naime ja prosto ne mogu da verujem da sam dobio bukvalno knjigu sa upustvom za korišćenje a da NIGDE nije bilo ni reči o tome kako povezati wifi niti gde je i kako izgleda modul a posebno NE KAKO AKTIVIRATI MODUL!!!

 Taj nepismenjaković koji je sastavljao user manual je možete misliti objasnio u sitna crevca kako treba ugraditi klimu i gluposti tipa da ti treba heat za grejanje ili cool za hladjenje a nije objasnio kako da vidiš da li imaš WIFI modul a ni kako da ga aktiviraš niti koju aplikaciju da skineš na telefonu.

Što je najgore "debili po internetu" (retko kad koristim uvredljive reči ali sad jednostavno moram) snime klip gde ti pokaže kako povezuje aplikaciju sa klimom a uopšte ti ne objasni ni kako da startuješ modul ili da pokaže kompletan postupak već eto debil je povezao svoju klimu sa aplikacijom i skupio klik od vas a to što je vama samo izgubio vreme nije ni bitno.

Sam proizvodjač isto ništa nije objasnio niti se potrudio da objasni ili snimi klip.

Distributeri imaju par slična klipa koja se ne razlikuju mnogo od prethodnih debila na YT. U par metoda gde su kao objasnili kako se aktivira wifi modul kod mene nisu radile i opet samo sam gubio i gubio vreme.

Ajde da se vratimo na posao. Modul aktivirate tako što to reset dugme na tom plastičnom kućištu zadržite par sekundi. Ja sam držao nekih 4 5 sekundi i onda jedna zelena led diodica krene da trepka.

Postoje DVA načina povezivanja i aktivacije a razlikuje se u brzini trepkanja diode. To jest kada trepka sporo ili kada trepka duplo brže. Razlika je u tome da u jednom modu vi vidite novi wifi signal kada skenirate mrežu telefonom sa nazivom "Smart Life" i tada modul emituje wifi i treba se upariti putem aplikacije a u drugom modu aplikacijom skenirate etar i ona ga pronalazi sama.

Neću da objašnjavam kao većina idiota kako da skinete i instalirate kao i da se registrujete na aplikaciji.

Uglavnom kada to uradite potrebno je da otvorite aplikaciju i kliknete plus u gornjem desnom uglu, pa zatim na meniju sa leve strane izaberete "Large home Appliances" pa na slikama uređaja idete na "Air conditioner (Wi-Fi).

Sada će vam aplikacija izbaciti wifi mrežu na kojoj ste trenutno povezani i trebate uneti lozinku svoje mreže kako bi aplikacija to sve posle koristila da podesi modul u klimi.

Kada to unesete onda će vam aplikaacija tražiti da potvrdite da li modul blinka i ako blinka krenete u povezivanje aplikacije i modula.

Ukoliko vam je sam modul u drugom modu aplikacija će posle par minuta prekinuti potragu i pitati vas da je uparite direkno na modul pri čemu će vam otvoriti skeniranje za wifi uredjaje i vi treba samo da izaberete "Smart things" wifi signal i povezaće se.

 Sama kontrola putem aplikacije je prosta i laka i mnogo bolja nego preko daljinskog tako da to neću dodatno objašnjavati.

 Sa samom klimom sam prezadovoljan sa obzirom na cenu jer modeli koji imaju wifi i "I feel" opciju kao i vertikalno i horizontalno pomeranje krilca koštaju dosta više i bar nekih 100 eura su skuplji a i sam dizajn mi je potpuno OK i u skladu sa mojim ukusom.

 Koliko je kvalitetna i kako će se ponašati na većim minusima to ćemo videti ali ovu blagu zimu je izgurala sasvim super i trenutno sam i prezadovoljan iako sam i sam bio skeptičan zbog cene.

Nadam se da sam vam pomogao a ako jesam ostavite komentar.











Kako da aktivirate wifi modul na tesla inverter AC uredjaju? М 5 of 5
 Povezivanje Tesla WIFI modula sa aplikacijom Tesla Smart things TT34EX82BM-1232IAW  Ovaj post pišem pre svega jer sam izgubio dosta vremena...

13 коментара :

Анониман је рекао...

Nažalost, nakon nekoliko izgubljenih sati sam shvatio da moja klima nema WiFi modul. Tek nakon što sam naišao na ovaj tekst.
Dodatno neprijatno iznenađenje, dva dana nakon što su majstori ugradili, neće da hladi. Sad moram da de cimam sa servisom.

М је рекао...

Sa kojim modelom vam se to dešava?

Анониман је рекао...

Ево купих климу између осталог и због наведене функције даљинског управљања преко вајрлеса који је наведен да се налази у уређају. Захвајући Вама да се модул налази зашафљен на поклопцу унутрашње јединице, пронашао сам само место где би он трбао да се налази. Како кажете “опционо” је наведен да га има, али ето, нема га! И шта сада човек да ради? Што неки кажу, “Србија братеее”! Да се ово деси у Немачкој, мислим да би их шваба одмах тужио, али ето, није Немачка, а ја нисам шваба! :)

Анониман је рекао...

I ja sam se mučio dok nisam naišao na ovaj tekst. Mislio sam da je laž da ima WiFi.
Otvorio sam, pronašao ga i dalje je bilo lako.

Hvala!

Анониман је рекао...

Zahvaljujem se na odličnom tekstu, otvorio poklopac, pronašao modul i to je bilo to. Nažalost u uputstvima nema ništa opisano..

Анониман је рекао...

Alal neka ti je, braco! 👏👏👏

Uros је рекао...

A sta cemo mi koji imamo i usb i modul na poklopcu, ali nemamo dugme reset ni na jednom? Probao sam vec sve sto mi je palo na pamet, ali ne ide. Ako neko ima ideju neka napise... U pitanju je Tesla R32

М је рекао...

Tesla r32 nije oznaka modela, navedite tačnu oznaku kako bi znali o kojoj je klimi reč.
Skoro svi moduli imaju reset funkciju i baš mi je čudno da kod vas nema.
Probajte sa prostim isključivanjem i uključivanjem modula ako je već na USB konekciji.

Анониман је рекао...

Izvinjavam se. Oznaka na kutiji je tt34tp21-1232iaw. Sto se tice modula moja je bila greska da imam i jedno i drugo jer poklopac displeja sa unutrasnje strane vrlo lici na ono o cemu se ovde pisalo, tako da tu "kocku" nemam, ali imam usb na kome pise wifi and bluetooth module tcwbrcu1, koji sam probao u trenutku kada app trazi resetovanje da izvadim i vratim, ali logicno, to nije funkcionisalo. Probao sam i sve ostale varijante sa paljenjem i gasenjem klime itd, i nista se nije desilo.

М је рекао...

Možda postoji taj reset taster negde prema kontrolnoj ploči a ja bih ispratio kabl od tog USBa pa bi tu negde tražio. Ako ne pozovite one koji su vam ugradili klimu da vam objasne kako se aktivira modul.

Анониман је рекао...

Hvala vam mnogo.
Cijeli internet smo potrazili ali nista, i evo pomocu vas smo uspjeli.

Анониман је рекао...

Znaci - hvala puno !!!
Ovo je na cijeeeelom internetu jedino mjesto gdje pise kako ukljuciti wifi modul. Aplikacija, podešavanje, sve ima , ali brate gdje se pali ??? :)
Sheram ovaj link dalje.
Hvala jos jednom.

Анониман је рекао...

Pozdrav, da li možete reći o kojem se poklopcu radi, da li mislite na ovaj prednji panel na kojem se nalazi displej i koji se otvara kada se čiste filteri klime, ili mora da se skida cela prednja maska? Posedujem inverter TA36FFUL-1232IAPC i imam isti problem, nikako ne mogu da povežemo uređaj na aplikaciju jer se ne pojavljuje taj hotspot koji je naveden u uputstvu. A kada otvorim prednji poklopac na njemu se nalazi samo kutija mala da displejom i ništa više.