9/25/2017

Android TV box MX plus - pretvorite vas TV u smart TV

Šta jeAndroid TV box?

tv box android 0

 To je uredjaj laički rečeno kao android telefon bez ekrana. Povezuje se sa TV uredjajem putem HDMI izlaza tako da kada izaberete ulazni signal na TV-u na koji je povezan android TV box vi na ekranu vidite android sistem sa već unapred instaliranim aplikacijama tipa Youtube, browser, KODI, skype i jos puno njih slicno kao na telefonima.


tv box android video

  Dobre osobine ovog uredjaja su:

  1. Male dimenzije (vidi slike)
  2. Ne greje se mnogo i ne mora da se gasi uopšte kada ga povežete
  3. Ima wifi tako da nema potrebe za kablom za internet (ma
    connections android tv box

    tv box android dim

    tv box
     da može i kablom)
  4. Ima priključak za optički kabl
  5. Full HD izlazni signal
  6. 1Gb radne memorije i 8Gb memorije za skladištenje
  7. Quad core procesor
  8. Veoma niska cena 
android tv box youtube

Ja sam ovaj uredjaj kupio online na sajtu Gearbest i u to vreme mu je cena bila oko 50$ a trenutno koliko sam video imaju i najjeftinije uređaje ovod tipa od 30 pa do 200$. Sa obzirom da je TV koji ja imam u smart verziji koštao 100 eura više od istog bez smarta ja sam se ipak odlučio da kupim ovaj uredjaj i da sam dobijem smart TV.

video tv box android


Za 50$ je ovo fenomenalan android TV box i nisam se pokajao uopšte a čak imam i mnogo boljih opcija u odnosu na same smart televizore koji imaju dosta škrt softver.
Youtube radi odlično, na KODI aplikaciji sam gledao filmove u full HD rezoluciji i slika je stvarno fantastična a imate i browser gde možete surfovati internetom i sve to ide glatko bez zastoja i kočenja.
android TV box kodi

 android TV box kodi1

Ono što sam i sam bio svestan a opet se rešava za malo para je nabavka jedne mini bežične  tastature sa touchpad-om koju sam isto kupio na gearbestu za samo 10$. Stvarčica je odlična, mala ali fino radi. Evo i slika:


android tv box tastatura

Pre kupovine sam se dosta razmišljao da li da za potrebe smart TV-a sklopim neku PC konfiguraciju koju opet mogu sklopiti za nekih 120 eura ali sam odustao zbog samog gabarita kućišta kao i zbog potrošnje struje samog PC koja je mnogo veća u odnosu na android TV box.

android tv box browser

Mislim realno za 40-50$ imate sve što jedan PC može da vam pruži sve spakovano u kutijicu koju i ne vidite pored TV-a a uz to daje full HD reprodukciju.
Sada koliko vidim pojavio se i u winwin prodavnicama a cena tog modela koji sam video je malo ispod 50 eura.
Za  sve koji bi od klasičnog LCD TV-a hteli da dobiju pametni TV ovo je moja preporuka.


Android TV box MX plus - pretvorite vas TV u smart TV М 5 of 5
Šta jeAndroid TV box?  To je uredjaj laički rečeno kao android telefon bez ekrana. Povezuje se sa TV uredjajem putem HDMI izlaza tak...

4 коментара :

Unknown је рекао...

Imam mali problem sa povezivanjem android tv box-a.Ne znam iz kog razloga kad se prikljuci nece da ucita uredjaj na tv-u sta god uradio pise nema signala.Ako neko zna bio bih mu zahvalan na uputstvu sta uraditi?

М је рекао...

Povezes android Tv box i posle startovanja moras na TV da izaberes ulazni kanal. Negde je to oznaceno sa 'Input' a negde sa 'Source' na daljinskom.
Ako si recimo HDMI kabl prikljucio na ulaz na TV recimo HDMI1 onda taj ulaz i odaberes pomocu daljunskog.
TV ne zna sam koji ti ulaz hoces da gledas.

bratislav је рекао...

Ja sam kupio u WinWin Android smart TV box Sigmax TX6 4K 4GB RAM, 32GB ROM, Povezao sam ga sa HD televizorom sa HD kablom i sad ne znam kako da ga pokrenem.Ruter mi obezbedjuje bezicnu vezu???Help

М је рекао...

Malo preciznije napiši da li imaš sliku na TV ili ne? Da li ako ima slike otvara aplikacije?
Ako uopšte nema slike prebaci na odgovarajući ulaz na TV možda je HDMI 1 umesto 2 itd.